Зустріч комунікаційної команди системи БПД – нові ідеї та завдання

Деталі
Дата публікації: Понеділок, 27 травня 2019, 17:06

Як краще донести людям інформацію про систему безоплатної правової допомоги? Над цим питанням два дні, 20 та 21 травня, працювали комунікатори та інтегратори регіональних і місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Результат – спільне визначення стратегічних рамок роботи та напрацьовані пріоритети інформаційних кампаній, які проводитиме система БПД цього року. Захід відбувся за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні». 

 «Свої зусилля система БПД спрямовує на те, щоб українці довіряли праву, використовували правові інструменти для вирішення своїх життєвих питань. Нам важливо комунікувати про можливості отримати безоплатну правову допомогу, нові сервіси, які ми впроваджуємо, успішні приклади захисту прав громадян», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Як будувати інформаційні кампанії, які методи та форми використовувати, які інструменти слід обирати, як оцінювати результативність – ці та інші питання обговорювали у колі однодумців. Серед напрямів комунікацій – правові потреби цільових категорій громадян і громад, поліпшення іміджу системи БПД у професійному середовищі, промоція української правничої Вікіпедії – WikiLegalAid. Неабиякий запит у суспільства є на інформацію щодо проекту з відновного правосуддя, який наразі реалізується на базі системи БПД у шести регіонах.

 

Що було напрацьовано за рік від попередньої зустрічі? Кожний фахівець із комунікацій має свої сильні сторони в роботі, свою «родзинку». Цим найкращим вони поділилися зі своїми колегами – як взаємодіяти зі ЗМІ, готувати якісний та цікавий контент, використовувати соцмережі, залучати партнерів, будувати командну роботу.

Учасники працювали над побудовою «дерева проблем» - аналізували основні проблеми на шляху посилення обізнаності громадськості про БПД та шукали шляхи їх розв’язання. Говорили також про правопросвітницьку та комунікативну стратегії системи БПД.

«Дуже важливо бути стратегічним у комунікації. Адже можна витрачати багато зусиль на діяльність, але так і не досягнути бажаного результату. Важливо планувати та оцінювати вплив своєї комунікативної діяльності, при чому використовувати чіткі та зрозумілі для працівників критерії, які дозволяють вимірювати поступ на шляху до мети», – наголосила Іванна Ібрагімова, модератор заходу, керівниця групи експертів проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

 

Довідково: проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні» вже тривалий час приділяє значну увагу розвитку комунікативної спроможності системи БПД, підтримує заходи спрямовані на підвищення спроможності системи БПД до інформаційної та правопросвітницької роботи з вразливими групами населення, з метою підвищення обізнаності населення про можливості захисту своїх прав за допомоги центрів та бюро з надання правової допомоги, а також – підвищення правової спроможності людей та громад.