Місцеві центри  

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
koord c
 
   

Адвокатам  

Підписання контрактів / договорів

Калькулятор для розрахунку оплати послуг адвокатів (Увага! З 1 грудня 2018 р. розмір прожиткового мінімуму становить 1921 грн.)

для всіх версій Excel

з 5 липня 2018 р.

до 1 січня 2018 р.


Положення про ордер адвоката та порядок ведення реєстру ордерів 


Форми розрахунків розміру винагороди адвоката за надання БВПД:

Нові форми згідно наказу Мін’юсту від 13 лютого 2017 році № 357/5 

Завантажити форми архівом

Новий Акт надання БВПД регіонального центру

Новий Акт надання БВПД Білоцерківського центру                

   

Статистична інформація  

На сайті 190 гостей та відсутні користувачі

   
mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
331
540
3979
10820
169229
   

Тренінг на тему: “Психологія спілкування”

Деталі

    04.03.2019, для працівників Білоцерківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та працівників мобільної бригади соціально-психологічної допомоги кандидатом психологічних наук Панченко Тетяною Леонідівною був проведений тренінг на тему: “Психологія спілкування”.

Під час заходу були висвітлені наступні питання:

  • правила мовного спілкування з клієнтами;
  • правила ролевантності, за допомогою яких під час консультування працівник з клієнтом говорить по суті проблеми;
  • правила мовної нормативності;
  • вимоги морально-психологічного характеру (прояв поваги до клієнта, вияв впевненості, компетентності).

 

 

 

 

 

 

 

      Також учасники тренінгу ознайомились із словами та виразами, які є конфліктогенами та заважають знайти спільну мову між працівником та клієнтом, розглянули вербальні та невербальні засоби спілкування, такі як кінесика, праксодика, таксика, праксеміка ознайомились із поняттям та механізмом соціальної перцепції (сприйняття), навчились розмежовувати толерантність від емпатії в роботі з клієнтом.

 

 

 

 

 

 

 

 

     Знання закріпили вправами, які виявляють стереотипність мислення та можуть ставати на заваді до спільного вирішення правових проблем. 

Даний тренінг є частиною запланованих навчань, які розраховані на здобуття знань та навичок спілкування із клієнтами, з акцентом на осіб, які постраждали від домашнього або гендерного насилля.

   

 
 
 

 Безоплатна правова допомога

  Безоплатна правова допомога

 

   

   

Безоплатна правова допомога

   

   
   
   
© 2014-2015 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Київській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій |  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.