Місцеві центри  

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
koord c
 
   

Адвокатам  

Підписання контрактів / договорів

Калькулятор для розрахунку оплати послуг адвокатів (Увага! З 1 липня 2019 р. розмір прожиткового мінімуму становить 2007 грн.)

для всіх версій Excel

з 1 липня 2019 р.


Положення про ордер адвоката та порядок ведення реєстру ордерів 


Форми розрахунків розміру винагороди адвоката за надання БВПД:

Нові форми згідно наказу Мін’юсту від 13 лютого 2017 році № 357/5 

Завантажити форми архівом

Новий Акт надання БВПД регіонального центру

Новий Акт надання БВПД Білоцерківського центру                

   

Статистична інформація  

На сайті 212 гостей та відсутні користувачі

   
mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
325
459
2842
3303
287163
   

Допомога у складенні звернень, як один із елементів роботи Центру

Деталі

Одним з видів допомоги за якою звертаються особи до Броварського місцевого центру є консультації та допомога у складенні звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб. В Україні вимоги до звернення врегульовані Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 року № 393/96-ВР, з яким автора ознайомлюють працівники Центру.

Під зверненням громадян розуміються викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Відділом попередньої роботи з клієнтами Центру уважно та відповідально приймаються клієнти та при складанні звернення використовують наступні правила:

Так, складаючи звернення, Центр рекомендує починати його зі слів «Шановний» і закінчувати «З повагою», адже ввічливість є важливою складовою культури спілкування при соціальній взаємодії людей. За бажанням, в одному зверненні краще надавати інформацію щодо одного питання, а коли їх декілька — писати звернення з кожного окремого питання. Складаючи письмове звернення працівники Центру, спочатку викладають стисло зміст та історію вирішення відповідної проблеми із посиланнями на відповідність вимог законодавчим актам, або, навпаки, на суперечність дій організації, на яку скаржаться. В кінці звернення повинно мати чіткі та логічні вимоги чи побажання. Після тексту самого звернення слід вказати додатки, письмово перерахувавши їх, та додати до звернення їх копії, а також вказати кількість їхніх сторінок (листів).

Звернення має бути обов'язково підписаним із вказівкою прізвища, імені, по батькові особи, містити дані її місце проживання та телефон, а також дату. Без цих відомостей звернення визнається анонімним і обов'язковому розгляду не підлягає.

Звернення складається у двох примірниках — один примірник призначений для адресата, а другий, з відміткою про реєстрацію-вручення, залишиться у особи.

Завдяки вмілим та кваліфікованим діям заступника начальника відділу попередньої роботи з клієнтами Гнатюк Софії Вікторівни та працівникам цього відділу, особи що звернулись до Центру зокрема за допомогою у складенні заяв, скарг та пропозицій, - отримують якісну та своєчасну правову допомогу.

   
© 2014-2015 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Київській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій |  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.